Potatismos?

Jag uppdaterade mina hemsidor med lite mer hjälpmedel, och kom sedan på en massa andra som jag borde haft med också...men nu när jag idag satte mig vid datorn så kom jag inte ihåg en endaste av dem...idéer bara flödar just nu och jag hinner inte med alla.

Sommar är underbart, varmt och sol, bara det inte blir för varmt, då mår jag illa. Nu är det bara kämpigt att försöka komma på vad man skall äta...och sallad varje dag börjar bli tråkigt i längden, även fast jag är mycket förtjust i sallad. På sommaren saknar jag mest potatismos. Varför sakanar jag då potatismos?!? Jag som i vanliga fall när det är säsong för potatis som man kan göra potatismos av, sällan äter det? Är det bara så att när man, eller rättare i detta fall sagt, jag, inte kan få något så måste jag bara få det? Potatismos som är som tapetklister är inget vidare, och det är varmt också.

I år fick jag skaffat mig pelargoner att ha på balkongen, blev billigare att köpa fyra istället för det tre jag ville ha till balkonglådan, så nu sitter jag här med en för mycket och vet inte vad jag skall göra av den. Dottern skulle ta den med sig till sin egen lägenhet men hon har nu redan glömt den för tredje gången som hon varit här, kanske kommer jag ihåg att ta med den när jag i min tur besöker henne en dag...

Kommentarer
Postat av: carola

hittat hit via en slump, sökte på adhd.

Har diagnoserna adhd och bipolär, försöker pussla i hop mig..



kram

2011-02-04 @ 08:21:34
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Marie

Läs det här inlägget om autism och ADHD

http://www.perfekthalsa.se/mental-halsa/autism-adhd-add-dyslexi-och-andra-hjarnrelaterade-funktionsnedsattningar/

2011-09-01 @ 22:34:22
Postat av: Maggan

Hej

Tack för din information.

Går just nu på utredning som vuxen.

Började gråta av lättnad när jag läste dina sidor. Kände sååååå igen mig av det mesta.

Maggan

2011-09-07 @ 10:06:03
URL: http://www.teddilynskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0