Jag börjar, och börjar, och börjar...

Vissa dagar har jag idéer om vad jag vill skriva om...men sen blir det inget av det, en massa andra bra, eller kanske rent av bättre idéer, hinner före och så glömmer jag bara bort skrivandet.

Jag börjar på en saker men får inget färdigt, det blir bara en himla massa början av allt, rent ut sagt jävligt irriterande. Jag har nu försökt att sluta röka i ett år, av och till, varje dag betämmer jag mig för att idag så röker jag inte mer och sen så blir det i alla fall inte så. Bara jag inte röker på tre dagar så är det sen över, sen kan jag vara utan, men just nu är det bara så jobbigt allting så att jag inte kan, eller kanske det egentligen är, inte vill, sluta.

Så jag börjar varje dag att återigen röka, och det blir som vanligt inget slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0