Åka skidor?

Jaha, dottern var återigen på okänt ort i dagarna tu sedan efter festen hon fick gå på i fredags. Först nu för en timme sedan fick de tag på henne. jag fattar inte att hon är så dum, hon skrattade bara åt mig när jag berättade att jag hade varit orolig när jag inte visste var hon hade varit, och att hon inte hört av sig..

Så nu får hon stå för följderna, skolan kommer att gå åt helvete, det blir inget av detta året så hon måste gå om hela årskursen. Och det blir nog kul när det andra tar studenten nästa vår! Tja, hon får skylla sig själv.

Sedan var jag på träff, faktiskt så var mamma med på först träffen, vi bestämde så hastigt och lustig att vi skulle träffas i fredags efter samma fest som dottern försvann efter, och i och med att mamma var med så hängde hon med till baren vi skulle ses på, hon skulle ju sova över hos mig. Och igår var vi på riktig date på tumanhand, och det var mycket trevlig och jag sov över fast det inte skulle bli det då. Och vi sov faktiskt bara ihop, kramades och det var underbart.

Han snackade om att han ville att jag skulle följa med till hans stuga i fjällen och åka skidor v 9, och om han verkligen menar det, och mamma tar katten så gör jag det. Men jag har lite svårt för att riktigt kunna tro på vad han eller någon anna kille skulle säga för den delen, efter den förra som bara en dag meddelade mig att det inte skulle bli något.
men man kan ju bara leva i hoppet, det kommer nog rätt kille för mig också, en dag.

Jag bara hoppas att den dagen redan är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0