Inget fel på minnet

Egentligen så skulle jag ju blogga men så kom jag av mig pga kommentarerna jag fått och loggade sedan ut. För att komma på att jag ju skulle ha bloggat! Och var tvungen att logga in igen. Men nu kommer jag inte längre ihåg vad jag skulle blogga om längre...

Så är det, nya tankar bara forsar in hela tiden och jag kommer inte ihåg vad jag var i färd med att för tillfället att egentligen göra. En hel dag kan gå åt till att försöka göra en sak, jag går iväg för att göra vad det nu än är jag skall göra och glömmer bort vad det var under vägen. Det är ju inte så fasligt långt till köket, så vari i ligger då problemet kanske Ni undrar...

Det är inte ens retligt, utan ganska så förnedrande att inte ens klara av så enkla saker som att borsta sina egna tänder, alla gånger man kommer på att man glömde bort saken, flera gånger under samma dag, samma misslyckande, det gnager på ens självförtroende och självkänsla, ja det har man vid min ålder knappast ens längre. Som ung trodde jag att jag hade problem med minnet, men nu har det efter månag om och men visat sig att det inte är fel på mitt minne, utan jag kan inte koncentrera mig tillräckligt länge för att hinna göra en enkel sak.

Allra värst är det när man går iväg för att ta en huvudvärkstablett, och glömmer bort den. Ont i huvudet har man ju fortfarande...jag menar hur dum får man ens vara? Eller kan vara?

Kommentarer
Postat av: Maggan Synak

Oj vad jag känner igen mig!!!!!

2011-12-04 @ 23:50:36
URL: http://teddilynskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0