Allt åt helvete

Allt som går åt helvete, det går också åt helvete. Värre än så här kan det inte bli, tror man och sedan händer det något som gör att man ändrar sin uppfattning om det hela, det blev värre än det från början var. Så känns det i alla fall för mig just nu.

Jag har blivit så bortgjord jag bara kan bli, så utnyttjad man bara kan bli. Romantiskt uppvaktad och förförd, sådant man bara drömmer om med blott en svampinfektion som minne och ett sms, "jag är ledsen med det blir inget av det här".

Så så var det med den lyckan, den kommer och den går säger de och det är verkligen mitt fall. Så fånigt att vid mina år kunna tro att man bara skulle kunna bli kär och att allt bara skulle kunna stämma. Det har bara varit den nya killen som har gjort att jag har orkat på sistone, att jag har hållit mig vid mina sinnens fulla bruk men nu känns det som om jag inte skulle orka mer…om nåt mer händer då flippar jag nog ur, helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0