Skapar eget jobb?

Ja eftersom det ju är jag själv som inte skriver något, är det ju inte ens konstigt att ingen läser den här bloggen...
men lite besviken bleva jag iaf.

Jag tänkte meddela er att mår bra, livet fungerar bra, inga större problem och att jag numera är fullt upptagen med att skapa mig ett jobb på mina egna villkor, hemifrån och med min dator. Just nu är det bara som ett tidsfördriv för att jag ska ha något att göra, men som sagt, en dag hoppas jag på att ev tjäna pengar på min "lilla" hobby...
det bsta är att jag kan göra dett när jag vill, och orkar, fastän jag tyvärr har mycket höga krav på fullkomlighet, så jag jobbar kanske lite för mycket "övertid" för att det bara skuelle vara en hobby...men så är det, jag blir lite som om besatt av saker och ting, de saker som jag intresserar mig för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0