Fortfarande migrän

Mitt migrän anfall har ännu inte gått över, värken har släppt lite men jag är fortfarande bara halvt medveten om vad som händer.

Det har inte så mycket varit ljus som varit problem denna gången, utan mer alla ljud som stört mig.
Eftersom jag hela gårdagen, och idag bara har mest dåsat vet jag inte när, var hur jag sovit. Man jag låg i alla fall inte sömnlös hela natten, om det nu kan räknas som något positivt med det hela...Räknas det som god sömn om man svimmar av utmättning pga huvudvärk som gör att man bara vill dö?
Baksmällan av migränen har ännu inte infunnit isg, jag kan numera försiktigt röra mig, glida omkring bara jag inte böjer mig ner eller gör några häftiga rörelser, hostar eller nyser eller nåt. Försöket verkar inte lyckas, ännu i alla fall.

Summa summarum, sovit har jag kanske, hur länge vet jag inte men jag ifrågasätter kvaliteten av den sömn jag fick inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0