Dagen efter

Jaha, så infann sig dagen efter migränen till slut. jag började faktiskt känna mig bättre igår vid midnatt då själva migränen släppte, och jag somnade då strax efter det helt utmattad in. Så jag sov faktiskt i natt, riktigt, som i koma, utan att varken drömma något eller vakna upp på natten.

I dag känner jag mig så lite bakom flötet, eller kanske lite mer än vanligt bakom flötet. En känsla av bomull har infunnit sig i huvudet och ne liten dagen efter värk, bara som en liten molande känsla. En pytte liten, svagt molande värk som jag inte bryr mig om att ta någon medicin för.

Och hur har det så gått med mitt försök? Inte alls bra, jag är fortfarande inte i form för några kroppsliga övningar, och än mindre i den nu rådande morgonfrosten, som skulle ge mig mer värk. Konstigt egentligen att ena dagen kan en lukt av tex parfym, eller minusgrader ute, göra att man mår sämre, och en annan dag har det ingen som helst betydelse.

Summa summarum, jag sov som en död.
Ingen promenad, men jag skrev något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0