Elementärt!

Detta var egentligen publicerat den 17 mars 2008
............................

jaha, som vanligt det ett elementärt och litet fel som jag inte fattade. man måste klicka på ett minus tecken för att det skall bli publicerat. varför ett minustecken av allt man kan välja, varför inte ett plustecken?!? Borta! jag vet att jag skrev imorse, men jag fattar inte varför det inte syns?!? något måste jag göra fel, och vanligen är det så basala funktioner som jag inte fattar att det rä alldeles otroligt, men komplicerade långa avancerade saker tar det bara eb bråkdels sekund för mig att greppa. jag har ifrån första början haft problem med att få den här hemsidan att funka, och nu när jag till slut verkar ha fått grepp på det hela så skulle jag få för mig att börja ha en blogg, och då gick det som det alltid gör för mig...jag fattar ingenting! vart tog det jag skrev i morse vägen? jag hittar den då jag loggar in på mitt konto, men jag kan inte se den när jag kommer in på hemsidan... Blomjord överallt! Morgonen började med att vår kattunge hoppade upp på bokhyllan där jag hade ställt undan alla blommor så att de inte skulle bli tuggade i småbitar, och välte ner en av krukorna på tvn. Det var blomjord överallt, på tvn, bokhyllan, bordet, decodern, vhs-dvd-spelaren och mattan. Inte för att jag hade planerat något speciellt för dagen men inte var det att städa vardagsrummet innan jag ens hade fått i mig mitt morgon thé. Att städa är inte heller min favorit sysselsättning...jag blir bara så deppig! Fram med borste och sopskyffel, dammsugare, dammtrasor och sätta igång. Som tur är fick inte katten krukan på sig eller skadade sig, blev bara rädd och kröp in under sängen, stackars liten. fast just då hade jag mest lust att strypa henne. ........... Jag har än så länge ingen som helst aning om vad jag kommer att skriva om i min blogg, kanske blir det bara ett ställe för mig att beklaga mig över mitt öde, vilket jag skall försöka undvika, men om jag inte skriver om hur jag känner mig är det ingen idé att ens skriva bloggen. Detta är min vardag jag skriver om och bara jag vet hur den känns. Tyvärr kan jag lova att jag kommer att skriva kontinuerligt varje dag, utan bara då det känns som om jag vill dela med mig av någonting. Därför hoppas jag på att få respons på vad jag skriver om i form av kommentarer på det jag skriver, så kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg! :)

2008-03-25 @ 12:14:14
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0