Lugn och ro

Nu är vi i ny lägenhet, allt är flyttat och ligger och dräller i den nya lägenheten, jag har inte orkat göra något sedan vi blev klara med flyttstädningen! Lite tallrikar, glas och muggar har vi fått in i köksskåpen, och de för kvinnor så nödvändiga skönhets- och hygienartiklarna är givetvis på plats i badrummet, men annars är det bara kaos!

Jag har ont på ställen i kroppen jag inte ens kom ihåg jag hade, till och med i vänster ben, som jag inte känner av i vanliga fall, vanligtvis är den helt bort domnad, känslolös men nu har jag ont i både vaden och knäet. Ryggen höll på att ta knäcken på mig i slutet, det som naprapaten hade fixat är nu tillbaks till det gamla vanliga, det känns som en rödglödgad kniv i nerven som är i kläm i bröstryggen...och jag bara klagar fast jag är lycklig!

Jag är ensam med dottern, ingen annan att ta hänsyn till...helt enkelt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0